THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

έκανα την καρδιά μου βράχο..
Και την βούτηξα στην θάλασσα της αγάπης σου..
Να είσαι η θάλασσα.. και εγώ η δικια σου η ακτή.
--να τρέχουν στον βράχο τα νερά σου..
και οι δροσοσταλίδες μου να είσαι εσύ....
να γίνεσαι φωτιά και να με λιώνεις.
Σαν το νερό να εξανεμίζω..
Και να διαλώ,Σαν το σφουγγάρι να σε ρουφώ στο μέσα μου..
και να είσαι η φλόγα του ήλιου στην καρδιά μου.
Ένα ποίημα μια ελπίδα..
Να ζει.
======================
Όποιος ενδιαφέρετε να γίνει μέλος σε αυτό το πόστ, να στείλει αμαιλ στο : ovasiliastoudasous1@yahoo.gr

4 σχόλια:

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

kalos ir8ate sto dasos mas....

to @mataki pios einai????

sssss είπε...

kalws se vriskw !

bre8ika kai ego se ena dasos kapoies meres prin poli sixna otan milousa se mia fili gia ena geronta me magemeno neraidenio dasos erxosoun sto mialo mou.


Eimaste kala o mikos karakataxarike sto dasos diavasa kai 8a diavaso kai allo ego exo idi iremisei arketa. Eginan polla 8a sta po ...

Se ligo kairo 8a pao sti Tino sto elega, me ti dinami tou 8eou mas ola kala exo dinami :)

Se euxaristo pou me proskaleses sto dasos.

artemis είπε...

Ενα θρωισμα των δεντρων
μια ευωδια χιλιαδων αγγελων...
περιπατητης στο δασος,της αγαπης

ενα χαμογελο στα δακρυα των ματιων
και ενα μοναχα σκηρτιμα στην ανθρωπινη ψυχη.

Ειναι το ταξιδι μου...
πανω απο τα συννεφα κοιταζω την αγαπη!

bagie είπε...

Χιλιαδες αγγελοι πλυμμυρησαν την καρδια μου...μπηκα στο δασος της αγαπης...αγαπη απεραντη και αγαπη παντοτινη.Σαν τα μικρα πουλακια που ζητουν την φωλια τους ετσι και εγω βρηκα την αγαπη και την φωλια που νοσταλγει η ψυχη μου.Ευχαριστω γεροντα μου για ολα τα καλα που με εχεις διδαξει μεχρι τωρα.Ειμαι πολυ ευτυχησμενη που ζω στο δασος της αγαπης....