THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

άκουσε μέσα στην σιωπή.... σου,

Angels Comments

μέσα στα μαύρα πέλαγα του άγνωστου της ψυχής σου,
μέσα στο μαύρο του μυαλού της καρδιάς,
λουλούδια σου πλέκω για στεφάνι.
μιας καλημέρας σου, να ζωγραφίσουν τον ήλιο της ημέρας μαζί.

αγάπη απο ολόλευκο λουλούδι.
ζωή μου ολόχρυση ψυχή.
εσένα που κατοικείς στον άδη.
μια καλημέρα σου γράφω στην ψυχή σου, και θέλω να την περάσουμε μαζί.

αγάπη του ονείρου μου, του σύμπαντος είσαι εσύ η πλάση.
και τα λουλούδια μου στο χέρι σου ,ο γάμος της ψυχής σου με τον ήλιο σου.
και δένδρο του δάσους μας, είσαι γεννημένη,
να ζούμε στο δάσος μας αγάπη μου, εγώ και εσύ.
ένα τραγούδι θέλω με την φλογέρα μου στο δάσος να σου τραγουδήσω,
να είμαι εγώ το κορμί σου και οι νότες μου να είσαι εσύ.

διαμάντι και βασιλιά σου τις νότες μου να αφήσω,
αγάπη και όνειρο να ζήσουν φαναράκια ανάμενα μαζί.
στην καρδιά σας να φωτίζουν, πως η αγάπη γεννήθηκε να είναι ο ήλιος και η φλόγα.
αυτή η ιερή που ζει σε εσένα ψυχή.

σου χαρίζω λουλούδια στην χαρά σου,
να σε λουλουδίζουνε στην ψυχή.
και την αγάπη του ουρανού να έχεις στον ορίζοντα σου.
αυτήν την αγάπη αγάπη μου.

που την ζεις μόνο σε αυτήν την ανθρώπινη μορφή.

11 σχόλια:

bagie είπε...

Την αγαπη της ψυχης και ροδα της καρδιας μου,την αγαπη σου πλεκω για στεφανι,γλωσσα αγγελων αγαπη Θεου.Την αγαπη σου πλεκω στην καρδια μου και πορευομαι στην ζωη μου.
Γεροντα μου με την αγαπη σου και αγνη αγαπη αγγελων μου εμαθες να εχω στην καρδια μου.Σε αγαπω παρααρρα πολυυυυ,για ολα οσα μου εχεις μαθει και γινομαι ανθρωπος καλυτερος και μαθαινω την πραγματικη και ευλογημενη αγαπη..
Σε αγαπαμε παρααα πολυ ..Ξωτικουλη))))

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

KSOTIKOYLI MAS GLIKO...
OTAN XAMOGELA I KARDIA SOU..
MESA STIN XOMATINI MOU TIN KARDIA..
FITRONOUN LOULOUDIA PARADI SOU.
8ELO MIA XARI.. FOU TOUS ISKIOUS...

KAI MAKIA TO NINI 8OU...

karakaidona είπε...

Σημερα Δευτερα 11 Γεναρη και στην καρδια μου σκοτινια.
Ας βρισκοταν ενας τροπος ,
σκεπη στο κεφαλακι σου γλυκια.
Να σε φιλαει απο τα φιδια
και την ανθρωπινη την παγωνια.
Γι αυτο και εκκληση σας κανω
νεραίδουλες μου καλες
τον αρχοντα μας και χριστο μας
φτερουγες να ανοιξουμε πλατιες
και στη ζεστη μας την αγκαλη
ζεστη να δωσουμε
Ζητηται καταλημα αναλογου
ποιοτητος και ηθικης
γι αυτον που τοσα εχει δωσει
και δακρυ ελαβε αντίς
Αμαζονα φωτεινη επικοινωνησε μαζι μου με mail ΕΠΕΙΓΟΝ

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Ο/Η karakaidona είπε...
Σημερα Δευτερα 11 Γεναρη και στην καρδια μου σκοτινια.
Ας βρισκοταν ενας τροπος ,
σκεπη στο κεφαλακι σου γλυκια.
Να σε φιλαει απο τα φιδια
και την ανθρωπινη την παγωνια.
Γι αυτο και εκκληση σας κανω
νεραίδουλες μου καλες
τον αρχοντα μας και χριστο μας
φτερουγες να ανοιξουμε πλατιες
και στη ζεστη μας την αγκαλη
ζεστη να δωσουμε
Ζητηται καταλημα αναλογου
ποιοτητος και ηθικης
γι αυτον που τοσα εχει δωσει
και δακρυ ελαβε αντίς
**********


na eise kalla xara mas..:))
diksa ton 8eo ola ginonte sto 8elima tou 8eou..:))


EIRHNH HMHN...:)

Lucretia είπε...

Καλημέρα.Πολύ όμορφο.Αγγίζει τη ψυχή σου.

Ανώνυμος είπε...

μικρη φοβομουν τις Νεραιδες ,τωρα ερχομαι στο δασος σου να κρυφτω για πια ξερω πως οι κατοικοι του εχουν ψυχη ,γλυκο τραγουδι να ακουσω μεσα στην σιγαλια .καλο σου βραδυ καλε μου φιλε και σε ευχαριστω απο την καρδια μου.

karakaidona είπε...

Συνχωρεσε με Χριστε μου για την αχαριστια μου
Συνχωρεσε με Χριστε μου για την βλακεια μου
Συνχωρεσε με Χριστε μου αν σου εκανα κακο
Συνχωρεσε με Χριστε μου αν σε προσβαλα
Συνχωρεσε με Χριστε μου που δε σε αναγνωρισα
Συνχωρεσε με Χριστε μου που δε σκεφτηκα τι προσφερες σε μας τους ανθρωπους
Συνχωρεσε με Χριστε μου που δε σε συμεριστηκα
Συνχωρεσε με Χριστε μου που δεν ειμαι ταπινη
Συνχωρεσε με Χριστε μου που ειμαι αναξια δουλη σου να σε δοξολογω και να σε αγαπω ολημερις και ολοβραδυς
Συνχωρεσε με Χριστε μου γιατι ενω εσυ πονας εγω σου ριχνω κι αλλο τις προκες πιο βαθια στα χερια
Συνχωρεσε με Χριστε μου κι αρχοντα μου για την αναξιοτητα μου να βλεπω το θειο σου ολο μεσα στον μικροκοσμο μου.
Συνχωρεσε με Χριστε μου γιατι προκαλω την απεραντοσυνη σου και την παντοδυναμια σου
Συνχωρεσε με και δεξου με παλι στην αγκαλια σου ,οτι εγω δουλη σου ειμαι
Συνχωρεσε με Χριστε μου και επετρεψε μου να βρισκομαι στο δασος σου,και που και που να μυριζω κι εγω λιγο απο τα μοσχοβολα ελατα σου

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

:))))
XAMOGELA XARA MOU...
I AGAPI EINAI O XRISTOS..KAI AS TON STAVROSAME...
O XRISTOS EINAI PANTA, KAI 8A EINAI PANTA...
STO PLEVRO MAS VASILIAS.
GIATI MAS DOKSASE ME AGAPI TOU.

NA MELETAS TO EVAGGELIO PARALILLA AGAPIMENI MOU KORI...
O XRISTOS AKOMA TIN PORTA MAS XTIPA..KAI ESI META-TO-NOISES...MAS AGAPA.

to alataki είπε...

Όσα γράφεις είναι άγγιγμα για την ψυχή μας, για τα συναισθήματά μας, γεμάτα μυστηριακό ρομαντισμό... Ποίηση και παραμύθι μαζί...

dimitra είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=eOOAjFWCA3s

Ανώνυμος είπε...

TON IOANNH OLOI TON AGAPOUME EIN H PSYXH MAS