THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

εν ελλάδι τότε.

***
ένα Τριαντάφυλλο στο χέρι μου κρατώ.
σε άδεια γη και άδειο ουρανό....
σε πια χέρια να το δώσω?
σε πια χείλι να πω το σ' αγαπώ,
στον άδειο τάφο της ψυχής μου,
θεέ μου...στέκομαι και σου ζητώ.
άσε το Τριαντάφυλλο στο χώμα μόνο να βρεθεί...
και έγινε,
και άρχισε να βροντά και να αστράφτει...

και η βροχή σκέπασε με το χώμα το Τριαντάφυλλο μου...
και  στα σπλάχνα της μάνας μου γης στο χώμα της έλιωσα.....
και απο τότε το κορμί μου είναι ένα με τον ήλιο...της γης μου.
και η ψυχή μου ένα με αυτόν του ουρανού .
***
9/11/2002 εν σπαρτη.
ιωάννης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

panemorfooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Margarita είπε...

γαλάζιο ρόδο!!!

ελλάδα μου μυρίζει!!!

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

καλησπέρα μαργαρίτα μας :)

πράγματι αυτό είναι....μέσα απο το σκοτάδι.... γεννιέται το γαλάζιο Ρόδο της ελλάδας μας...και ελλάδα εστι εγάπη !:)

Ανώνυμος είπε...

Πολλές φορές στην πορεία της ζωής μας,
βρισκόμαστε μπροστά σε αδιέξοδα,
που όποια πόρτα κι΄ αν δοκιμάσουμε ν΄ ανοίξουμε,
βρισκόμαστε μπροστά σε χάος και απέραντο κενό.
Μοιάζει να γίνεται η ζωή μας με φουρτουνιασμένο πέλαγο,
και νοιώθουμε τόσο αδύνατοι , βλέποντας τα κύματα
να γιγαντώνονται μπροστά μας.

Αυτές τις στιγμές , η ψυχή ζητά απεγνωσμένα,
ένα σωτήρα , ένα ναυαγοσώστη ,
ένα Θείο Χέρι να γαληνέψει τα κύματα ,
μια Θεία Εντολή να κατευνάσει τον άνεμο,
ένα ήλιο να ανατείλει για να φωτίσει το σκοτάδι μας,
και να ζεστάνει την παγωνιά που μας περιβάλλει.
Και όλα αυτά , κρύβονται πίσω από Το Ένα
και Το Μοναδικό πρόσωπο , Του Ιησού Χριστού.
.