THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Αν Ημουνα ο Θεος



ΑΝ ΗΜΟΥΝΑ Ο ΘΕΟΣ και κοιτούσα τον κόσμο από ψηλά θα έλεγα............βλέπω τα δώδεκα παιδιά μου να έχουν πάρει διαφορετικό δρόμο το καθένα τους, όμως όλοι τους θέλουν να γυρίσουν κοντά μου. Έχω υποδείξει το δρόμο στέλνοντας σ'αυτους έναν άλλο μου Υιό, ο οποίος έγινε δρόμος ο ίδιος, ο δρόμος αυτός έχει πολλά ονόματα, έτσι ώστε αυτός που τον ψάχνει να τον βρίσκει πάντα, ονομάζεται ...δρόμος της ειρήνης, της αλήθειας, της δικαιοσύνης, της αγάπης, της ζωής .
Ο δρόμος της επιστροφής είναι πνευματικός γιατί δεν θα επιστρέψετε κοντά μου με σάρκα αλλά με πνεύμα. Δεν ακολουθείτε έναν άνθρωπο αλλά ένα πνεύμα, δεν έχετε σαν αρχηγό ένα πρόσωπο αλλά τις ιδιότητές του. Οι ιδιότητες αυτές δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιων, αλλά εγώ τις δίνω απλόχερα σε όλες τις καρδιές που διψούν γι'αυτες και δίνοντας αυτές είναι σαν να σας μοιράζω το αναλλοίωτο και αστείρευτο πνεύμα μου, το πνεύμα του Υιού μου.
Ποιος μπορεί να πει , πως το πνεύμα που διακατέχεται από ιδιότητες αγάπης , δεν είναι από μένα δοσμένες; Ποιος; Κάθε ιδιότητα μου που αντανακλάται στις καρδιές σας , είναι και ένα μέρος του πνεύματος μου! Όταν θα φτάσετε στο σημείο να γίνετε ο καθρέφτης μου, μέσα στον οποίο θα μπορώ να δω όλες μου τις ιδιότητες, τότε θα έχετε ταυτιστεί με το πνεύμα μου, τότε θα γίνουμε Ένα , τότε θα έχετε τελειώσει το ταξίδι της επιστροφής και θα είστε στο σπίτι μαζί μου! Aν η μεγαλύτερη ιδιότητα που με χαρακτηρίζει σαν Θεό σας, είναι η Αγάπη, τότε πάψτε να με προσδιορίζετε με ονόματα για τα οποία αναγκάζεστε να μάχεστε μεταξύ σας, και αν χρειάζεται να γνωρίζετε το όνομα μου, τότε διαλέξτε ένα που να σας ενώνει όλους σαν αδέλφια, σαν παιδιά μου και πείτε μου και Εμένα αν βρείτε καλύτερο απ'αυτο { ΑΓΑΠΗ }......καπως έτσι θα σκεφτόμουν αν ήμουνα ο Θεός...

ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ....


και όταν προσπαθώ να δώσω απαντήσεις κάνω λάθη, ευτυχώς όμως μου μείνανε ακόμα ερωτήσεις...
Όταν δεν έχω να χωρίσω τίποτε με τον αδελφό μου και τα αισθήματα που τρέφω γι'αυτόν είναι αγνά και πλαισιωμένα με αγάπη, γιατ...ί θα πρέπει να στερούμε την παρουσία του και την πνευματική συναναστροφή;
Όταν ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του με ένα δικό του ξεχωριστό και μοναδικό τρόπο, έχοντας επίκεντρο την σχέση του με τον Θεό, γιατί θα πρέπει να κοιτάει τον κόσμο από την σκοπιά των άλλων και να βιώνει τη σχέση του μαζί Του σύμφωνα με τον τρόπο που του υποδεικνύουν;
Οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι είναι πολύ φτωχές για να εκφράσουν αυτό που αισθάνονται και καμιά φορά αιτία για να απομακρυνθούν μεταξύ τους, πως λοιπόν θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας έχοντας σαν στόχο την ενότητα;
Ποιος Θεός είναι αυτός που ενώνει τους ανθρώπους μέσα στη δυστυχία τους, με πράξεις αλληλοβοήθειας, κατανόησης, συμπαράστασης και καλοσύνης;
Ποιος Θεός είναι αυτός που χωρίζει τους ανθρώπους μέσα στην ευτυχία τους , με λόγια φόβου, θυμού, διχόνοιας και απόρριψής;
Πως είναι δυνατόν να κατανοήσουμε τον Λόγο του Θεού στην πληρότητά του, όταν χανόμαστε μέσα στην προσπάθεια της κατανόησης του δικού μας λόγου;
Πως είναι δυνατόν να λένε όλοι πως είναι οι προνομιούχοι και κατέχουν την αλήθεια του θεού κι αυτή η αλήθεια να γίνεται η αιτία για διάσπαση, διχόνοια και διαμάχη;
Γιατί να κατεβάζουμε τον Θεό στο δικό μας ανθρώπινο, εγωιστικό επίπεδο και να τον βάζουμε να μάχεται με τ'αδέλφια μας, με τα ίδια του τα παιδιά;
Γιατί στο όνομα Του να κρίνουμε και να αποφασίζουμε ποιοι από τους αδελφούς μας Τον τιμούν, Τον αγαπούν και Τον σέβονται;
Γιατί μέσα στην ελεύθερη και απεριόριστη Αγάπη Του, βάζουμε όρια , θέτουμε νόμους και φυλακίζουμε το πνεύμα μας, σέρνοντάς το δούλο πίσω από ανθρώπινες δοξασίες, πάθη και συμφέροντα;
Και εγώ αδελφέ, μέσα στη ψυχική ταλαιπωρία μου, χαμένος μέσα στη δύνη αυτού του άχαρου και σκληρόκαρδου κόσμου, προσπαθώ να κρατήσω αναμμένη τη φλόγα της αγάπης μέσα στη δική μου άχαρη και σκληρή καρδιά, ατενίζοντας με αισιοδοξία το ηλιοβασίλεμα του και περιμένοντας με λαχτάρα το χάραμα μιας καινούριας μέρας!!!
Δεν έχει σημασία τι έχουν οι άνθρωποι μέσα στο κεφάλι τους, ο καθένας το γεμίζει όπως κρίνει ο ίδιος, είναι προσωπική επιλογή άλλωστε....όμως είναι σημαντικό και θα ήθελα ευχαρίστως να ξέρω , τι έχουν μέσα στην καρδιά τους , γιατί γι'αυτήν
είμαστε υπεύθυνοι όλοι εμείς......και ξέροντας τι υπάρχει μέσα στη δική σου καρδιά, θέλω να ξέρεις ότι σ'εκτιμω σε σέβομαι και σ'αγαπω ΑΔΕΛΦΗ & ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ!!!


to danistika :):):)

8 σχόλια:

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

αγέρα μας γλυκέ :)) σε αγαπάμε !
αν δεν ήσουν άνθρωπος.... ποτέ δεν θα θεαζώσουν ))

Ανώνυμος είπε...

Οταν ρωτήθηκε ο Σωκράτης γιά να δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου δεν ανέφερε τίποτε για τη συσσώρευση γνώσης. Η μόρφωση φαίνεται στη συμπεριφορά είπε, και πρόσθεσε «Αυτούς τους ανθρώπους θεωρώ μορφωμένους:
Αυτούς που ελέγχουν τις δυσάρεστες καταστάσεις, αντί να ελέγχονται από αυτές.
Αυτούς που αντιμετωπίζουν όλα τα γεγονότα με γενναιότητα πραότητα σύνεση και λογική.
Αυτούς που είναι έντιμοι σε όλες τις συνδιαλλαγές τους.
Αυτούς που αντιμετωπίζουν καλοπροαίρετα και γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς.
Αυτούς που δε νικήθηκαν από τις ατυχίες και τις αποτυχίες τους.
Αυτούς που δεν έχουν φθαρεί από τις επιτυχίες και τη δόξα τους.»

Ανώνυμος είπε...

ego tipote de ekana aplos metefera kati pou marese ki to anertisa mou fanike omorfo to keimeno to danistika kai to evala edo :):):):)

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

σε αγαπάμε πολύ !!! σε ευχαριστώ που σε γνώρισα !

Ανώνυμος είπε...

emeis eyxaristoume ton theo pou mas axiose olous emas na exoume thn megalh timh na sas gnorizoume ki meso ton logon sas ton agion patera mas na gnorisoume XRISTO !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που με την καρδιά μικρού ανθρώπου σας αγάπησα
και τόσα καλά σας χάρισα, και όμως με μισήτε.
εγώ σας χάρισα τα πλούτη μου και όλα της αιωνιότητας τα μεγαλεία
και όμως ποτέ δεν άκουσα από εσάς,
... μία ευχαριστία.
εγω που σας εχάρησα ολόκληρο τον κόσμο
και εδοκίμασα για σας τον ποιο μεγάλο πόνο.
και δόρο το σώμα και το αίμα σας χάρισα .
και όμως εσείς δεν σκέφτεστε μια σταγόνα να δόσετε για τον αδελφό μας στο κρεβάτι.

Μακάριοι όσοι πονούν στον διπλανό τον πόνο.
αυτοί θα είναι άξιοι για τον δικό μου θρόνο.
μακάριοι εσείς που τον τυφλό κάνετε παρέα.
εσείς στην βασιλεία μου θα κάνουμε παρέα.
μακάριοι εσείς που δεν έχετε φθόνο...
γιατί εκεί ο Κύριος γνέθει τον δικό του για εσένα θρόνο.

μα όταν τον θρόνο σου χτίσει την φωλιά της καρδιάς σου, τότε εσυ ο βασιλιάς...με το δικό του το σπαθί, γνέθεις φωλιές για εκείνων...
που μέσα στην καρδιά σου φωτίζει των πληγών των καρδιών , την σωτηρία

ioannhs kanenas vasileias ths agaphs :):):)

Ανώνυμος είπε...

Γέροντας Αμβρόσιος - Πνευματικές Νουθεσίες



-Ο Χριστός είναι εδώ! Γιατί δεν πιστεύεις; Πίστεψε και θα πάνε όλα καλά. Μόνο πίστεψε.

-Συγχωράμε τους ανθρώπους, δεν μαλώνουμε μαζί τους.

-Να μην είσαι προσκολλημένος στα γήινα. Να Βλέπεις ψηλά, τον Παράδεισο, κι Εκείνος θα σε περιμένει. Και να ξέρεις ότι δεν τα καταφέρνουμε μόνοι μας. Η Χάρις του Κυρίου θα μας βοηθήσει.

-Παιδί μου, αν μπορούσαμε να δούμε πόσο μας αγαπάει ο Θεός, πόσο καλός είναι ο Θεός, θα τρελαινόμασταν.

-Τι θέλει ο Κύριος; Αλήθεια, δικαιοσύνη και πίστη. Κι αυτά πού έχει ή καρδιά μας να τα έχουν και τα χείλη μας - όχι άλλα τα χείλη και άλλα ή καρδιά.



-Να έχεις πίστη δυνατή. Ο Κύριος είναι εδώ, δεν είναι στον Ουρανό. Η πίστη δίνει σταθερότητα στη ζωή του ανθρώπου. Ο Κύριος μας σώζει καθημερινά, μας βοήθα. Η ολιγοπιστία είναι αμαρτία.

-Δώστε όσο περισσότερα μπορείτε. Ένα πράγμα πού σώζει τις ψυχές είναι ή ελεημοσύνη. Εσείς κοιτάτε να φτιάχνετε εδώ τα σπίτια. Φτιάξτε κι ένα σπιτάκι στον Ουρανό, να σας περιμένει...

-Ό θεός δεν επιτρέπει σ' εμάς να βλέπουμε τον κόσμο των αοράτων, γιατί, αν τον βλέπαμε, θα τρελαινόμασταν. Αν βλέπαμε γύρω μας τι υπάρχει και κινείται, θα τρελαινόμασταν.

-Όταν προσεύχεσαι, να ξέρεις ότι είσαι μπροστά στον Χριστό και την Παναγία. Να είσαι ταπεινή και να λες: «Έλα, Παναγία μου, να με βοηθήσεις να διορθωθώ». Η Παναγία θα σε βοηθήσει, γιατί είναι εδώ και σε ακούει.

-Ά τους ταλαίπωρους τους πολιτικούς! Αν δεν φύλαγε η Παναγία... Αλίμονο αν εξαρτιόμασταν από αυτούς!

-Τον Κύριο να ζητάς, όχι τους ανθρώπους. Εδώ είμαστε πάροικοι. Αλλού είναι η πατρίδα.

-Να κάνεις προσευχή κάθε μέρα και να λες, πέραν των άλλων: «Φύλαξε με, Θεέ μου, από την κακία των ανθρώπων».

-Έχεις δει ποτέ τον Θεό; Να Του το ζητήσεις να Τον δεις. Ακούς;

-Όταν έχουμε δοκιμασίες σοβαρές, καρκίνους και βαριές ασθένειες είναι επίσκεψη Θεού. Είναι για τη μετάνοιά μας.

-Δεν κατακρίνουμε τους άλλους, όταν παραβαίνουν τον νόμο του Θεού.
_________________

«όπου επισκιάζει η χάρις σου Αρχάγγελε, από εκεί διώκεται η δύναμη του διαβόλου.
Διότι δεν μπορεί να μείνει κοντά στο Φώς σου ο εωσφόρος που έπεσε στο σκοτάδι και παραμένει σ’ αυτό.
Γι' αυτό Μιχαήλ Αρχάγγελε, σε παρακαλούμε να σβήνεις τα βέλη του που είναι γεμάτα πυρ και κινούνται εναντίον μας»

Ανώνυμος είπε...

Παιδί μου …..

Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα….Ψαλμοί 139:1
Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος…. Ψαλμοί 139:2 Ξέρω κάθε βήμα σου… Ψαλμοί 139:3
Ακόμη και οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες… Ματθαίος 10: 29-31
Γιατί φτιάχτηκες κατ’ εικόνα μου… Γένεσις 1:27
Μέσα σ’εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις…Πράξεις 17:28
Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην μήτρα της μητέρας σου…Ιερεμίας 1:4-5
Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την δημιουργία… Εφεσίους 1:11-12
Δεν ήσουν ένα λάθος…. Ψαλμοί 139:15-16
Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου…. Ψαλμοί 139:15-16
Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησης σου και που θα ζούσες ….Πράξεις 17:26
Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες…. Ψαλμοί 139:14
Εγώ σε διαμόρφωσα στη μήτρα της μητέρας σου…. Ψαλμοί 139:13
Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες….. Ψαλμοί 71:6
Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν….Ιωάννη 8:41-44
Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης….. Α Ιωάννη 4:16
Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου….. Α Ιωάννη 3:1
Απλά επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου….. Α Ιωάννη 3:1
Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ να σου προσφέρει ο σαρκικός σου πατέρας…. Ματθαίος 7:11
Γιατί είμαι ο τέλειος πατέρας….. Ματθαίος 5: 48
Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις έρχεται από το δικό μου χέρι….. Ιακώβου 1: 17
Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου…. Ματθαίος 6: 31-33
Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα……Ιερεμίας 29:11
Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή…. Ιερεμίας 31:3
Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά…. Ψαλμοί 139:17-18
Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια….Σοφονίας 3:17
Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα….. Ιερεμίας 32:40 Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημα μου….Έξοδος 19:5
Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου…. Ιερεμίας 32:41
Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις…..Δευτερονόμιο 4:29
Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα….. Ψαλμοί 37:4
Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες….Φιλιππησίους 2:13
Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς…… Εφεσίους 3:20
Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου…..
Β Θεσσαλονικείς 2:16-17
Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου…..Β Κορινθίους 1:3-4
Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου….. Ψαλμοί 34:18 Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου….Ησαΐας 40:11
Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου…Αποκάλυψις 21:3-4
Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη…. Αποκάλυψις 21:4
Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού…. Ιωάννη 17:23
Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται …. Ιωάννη 17:26
Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου…..Ρωμαίους 8:31
Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου….
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε…..
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα….. Α Ιωάννη 4:10
Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου…. Ρωμαίους 8:32
Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα…..
Α Ιωάννη 2:23
Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου….. Ρωμαίους 8:38-39
Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό…..Λουκάς 15:7
Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας…. Εφεσίους 3:14-15
Η ερώτηση μου είναι … θα γίνεις παιδί μου;….. Ιωάννη 1:12-13 Σε περιμένω… Λουκάς 15:11-32