THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009


Fairies Comments





Ταξίδι,στον απόηχο της θάλασσας ψυχής σου.

Ένας άγγελος,
και μια νεράιδα...
Παλάτι,η αγάπη
όλο το συμπαν
ο ήλιος των ζωντανών ουρανών.
Και φεύγεις και πετάς...
και αναγνωρίζεις πως το είναι το δικό σου,
ανήκει στις ψυχές της ζωής.

Τα βήματα,
οδηγούν στην τελειότητα,
εκεί που μπορείς να ακούς την ησυχία...
εκεί δημιούργησες την τελειότητα στα θέλω της καρδιάς σου,

που είναι δημιούργημα,της δημιουργίας
αληθινού Έρωτα.
Στα πάντα
το άγγιγμα των χρυσών φτερών.

Ήλιε, κρατάς τα πάντα στο φως της μέρας και της νύχτας
Αληθινά

Άγγελοι!

=============
======
==
Ο Ιωάννης ελάλη:
Αγαπημένο μου παιδί και παιδια μου,
αγαπημένα μου λουλούδια σε αυτήν την γη
που το άρωμα των λόγων της αγάπης, ο αδελφός προς τον αδελφό, και η αδελφή προς την αδελφή.
Το άρωμα των κρίνων της αγάπης που σκορπάτε.
Τα λόγια σου αγάπη, στο σύμπαν σας η αγάπη προσκυνά,
και τα πόδια σου πλένει γυναίκα, αόρατη Παναγιά.
Νεράιδες φτερουγίζουν στην καρδιά μου.
Και το φεγγάρι λιώνει του ήλιου σου τις ακτίνες στην καρδιά μου.
Γυναίκα ιέρεια του πόθου σου προς την αγάπη.
Τα αστέρια σβήνω, και το σκοτάδι επιτρέπω να ζει.
Λιώσε αγαπημένη μου κόρη τους αγγέλους σου…
Ιδού παιδιά μου…
Να το φως, για αυτήν την υπέροχη αγάπη σας, ζεί ο ίδιος ο πατέρας θεός,
Διο αγάπες μου,
εσείς είστε οι αίτιοι της αλήθειας του.
Να!
Το άρωμα σου κόρη μου, είναι ο ήλιος ο θεός του πατέρα, η ιέρεια Ελληνίδα μητέρα, η γη του Ηρακλή!
Ο λόγος που ο Χριστός αναστήθηκε… εσύ η μητέρα Ελληνίδα γυναίκα, μάνα του θεού.
Άρτεμις κόρη μου, Κατερίνα, σ΄αγαπάμε.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mia aktida tis psixis soy,
egine ilios kai fotise tin gi.

kroyete kai anigisete, zitite kai evrisete..
esi artemis vrikes ton krimeno 8isavro, filia pola.
agrampeli.

bagie είπε...

Οι άγγελοι ειναι στο πλευρό σου & Χριστός μας σε έχει αγαπήσει.
Να πετάς σε καθάριους ουρανούς και αγάπη στην καρδιά σου.
Ολοι οι άγγελοι χορεύουν στην μαγία
των λέξεων σου..
Σήμερα έφερες στο νεραιδένιο δάσος το μύνημα των αγγέλων και σκόρπισες ευωδία στο πέρασμα σου..
Σε αγαπάμε πολύυυυυ!!!!

dimitra είπε...

Τα βήματα,
οδηγούν στην τελειώτητα,
εκεί που μπορείς να ακούς την ησυχία...
εκεί δημιούργησες την τελειώτητα στα θέλω της καρδιάς σου,

ευχομαι γλυκιά μου τα βήματα σου να τα οδηγεί πάντοτε ο άγγελος σου στα θέλω της καρδιάς σου και τα θέλω της καρδιάς σου να οδηγούνται προς το θέλημά του έτσι ώστε να ακούς την ησυχία και τη γαλήνη....
να είσαι πάντα χαρούμενη γιατί είσαι πολύ όμορφη τότε.....
φιλιά πολλά πολλά!

artemis είπε...

Ακου μανα...
οι αγγελοι σου ταξιδευουν του σκοπους
ειναι οι ηχοι απο το κελαηδισμα
μικρων περιστεριων...
χαρητε αγγελοι της γης
τα αστερια στον ουρανο εχουν λαμψη χρυσου!

την αγαπη μου αγγελοι του νεραιδενιου δασους...
αστρα να λαμπηριζουν στην ψυχη σας.

neda είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους τους κατοίκους και στον βασιλιά του δάσους!
Σας διαβάζω ανελλιπώς αν και γρήγορα και αγχωμένα.
Θα επανέλθω μόλις μου το επιτρέψει η καθημερινότητα.
Πολλά φιλιά σε όλους!

artemis είπε...

Οταν το αρωμα σου neda μου
ειναι το αρωμα των ουρανων...
τοτε να μην σε αγχωνη,στις νοτες που λουλουδιζουν την ψυχη σου εμεις ειμαστε το νερο τους...
την αγαπη μας.

γαληνη ψυχης!

fotini είπε...

Λόγια ψυχής…
λόγια ευλογημένα…
λόγια χαρισμένα από τον ουρανό..

όπως ο σπόρος μπαίνει στη γη και μεγαλώνει και γίνεται δέντρο
και μπορούν μετά τα πουλιά να κάνουν φωλιές στα κλαδιά του
για να ζήσουν…
έτσι και εσύ σπέρνεις λόγια θεϊκά που φωλιάζουν στη ψυχή μας
και μας ταξιδεύουν μέσα στην αγάπη..

οι άγγελοι τη αγάπης σου φωτίζουν το σύμπαν..



artemis είσαι αληθινή θεά..
την αγάπη μου