THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009


Ήθελα να 'μουνα μωρό,
να είμαι τόσο δα μικρό,
στο δάχτυλό σου πάνω να κοιμάμαι.
Να με κρατάς στην αγκαλιά,
κι εγώ να έχω τα φτερά κοντά σου να 'μαι.
Ήθελα να με κοιτάζεις μες στη γη,
να είμαστε αγκαλιά εγώ κι εσύ,
να μην πονάμε.
Ήθελα όλοι τους να είν' μωρά
χωρίς να δακρύζεις πια για αυτά,
να σε κοιτάνε,
να βλέπουν μέρη φωτεινά
και να γελάνε.


***************
********
****
**
************


Η neda είπε...


Ήθελα να ’μουν μια σταλιά
να έχω εσάς για συντροφιά
όπου και να ’ναι.
Να κάνουμε όνειρα τρελά
κι αυτά να είναι αληθινά
και να πετάμε.
Ήθελα να ’μασταν μωρά
να έχουμε όλα μια καρδιά
να προχωράμε.


Η αγάπη σας με κάνει ν’ ανοίγω τα φτερά.
Ευχαριστώ.

=======


/Η anasa είπε...
ένα βασίλειο γεμάτο αγάπη και ζωή
τι όμορφο ένας πατέρας να έχει να φροντίσει
τέτοια όμορφα γλυκά αγγελούδια

πολύ όμορφη η παρέα σας
διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας γέμισε η καρδιά μου αγάπη

==========
kante klik...sto link
Αφιερωμένο για την ανάσα της πληγωμένης αγάπης.

'

http://oyranios.blogspot.com/


--------

---

-

αφιερωμένο στον άνθρωπο.

13 σχόλια:

dimitra είπε...

καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!
γλυκιά nedoula,
"Να με κρατάς στην αγκαλιά,
κι εγώ να έχω τα φτερά κοντά σου να 'μαι.
Ήθελα να με κοιτάζεις μες στη γη,
να είμαστε αγκαλιά εγώ κι εσύ,
να μην πονάμε."
εύχομαι αγάπη μου ποτέ να μην πονάς και αγκαλιά πάντοτε να κρατάς....
φιλιά πολλά!!!

fotini είπε...

Δε χρειάζεται να το ζητάς...
είσαι ένα μικρό μωρό
γεμάτο αγάπη και σεβασμό ...
η αγκαλιά που λαχταράς
μέσα της σε έχει και σε κουνά
ταξίδια ονείρου σε γεμίζει
και τα πλούτη του ουρανού σου χαρίζει...


χαμογέλα γλυκιά μου neda
ο πόνος δεν υπάρχει πια στο δρόμο σου ..

artemis είπε...

Ειναι νερο μες στην πηγη,
αστρο χρυσο πανω στη γη...
ειναι το αρωμα βαθυ
αγαπη,χρωμα ζωντανη!

Γελασες ροδο της αυγης
γεννησες μανα τ`ονειρο,
μην φυγεις και χαθεις
εισαι του συμπαν κατι χαρμοσυνο.

Αγαπης,βαθυ ηλιοβασιλεμα
θαλασσας γαλαζια κυμματα,
σταλες δροσιας μες το κορμι,
αγαπη,αγαπη,εσυ ζωντανη....


neda,ψυχη μωρου παιδιου
γελασες
και ο ουρανος γεμισε χρωματα
καποιος σ`αγαπα
για την αγαπη την αληθινη της καρδιας σου...
μην σταματας,ειναι διπλα σου και σου κεντα την καρδια,με χρωματα χρυσα!!!

bagie είπε...

Γέλα μικρό μου μωράκι..ο Χριστούλης μας ειναι στο πλευρό σου...αγγέλους πλαισιώνουν την ζωή σου..χαμογέλασε...
Σε αγαπώ πολυύυυυυ...πολύυυυυ

petros είπε...

εισαι Υπεροχη.
την αγαπη μου.......

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

sas akana olous sas diaxiristes...
na mpenete mesa stin anartisi toy post, kai na afinete ta sxolia sas ekatef8ian apo kato os sinexia tis anartisis.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Παιζιααα παιζιααα, ουάοοο, ένα μικουλι νινι βικαμε εζιο,

Να το πάμε μακιααα μακιαα από τα δουδουνια τα κακααα,
Να το κάνουμε αγκαλίτσα και να το κάνουμε και κούνια μπελα και να το δίνουμε ποααα ποαα μακια του Ε?
Δεν είναι πολυυυυυ λικούλι¨)))

neda είπε...

Ήθελα να ’μια μια σταλιά
να έχω εσάς για συντροφιά
όπου και να ’ναι.
Να κάνουμε όνειρα τρελά
κι αυτά να είναι αληθινά
και να πετάμε.
Ήθελα να ’μασταν μωρά
να έχουμε όλα μια καρδιά
να προχωράμε.

Η αγάπη σας με κάνει ν’ ανοίγω τα φτερά.
Ευχαριστώ.

anasa είπε...

ένα βασίλειο γεμάτο αγάπη και ζωή
τι όμορφο ένας πατέρας να έχει να φροντίσει
τέτοια όμορφα γλυκά αγγελούδια

πολύ όμορφη η παρέα σας
διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας γέμισε η καρδιά μου αγάπη

anasa είπε...

Η δικιά μου αγάπη είναι πολύ πληγωμένη
σταμάτησα να δίνω την αγάπη μου
δεν έχει νόημα γιατί δεν υπάρχει εκτίμηση και σεβασμός
το μόνο που εισπράττεις είναι πόνο
που σου κάνει την καρδιά πέτρα..

έπαψα πια να περιμένω
ακολουθώ τη ζωή και βαδίζω στα μονοπάτια της μοναξιάς

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

http://oyranios.blogspot.com/

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Δεν υπάρχει μοναξιά, μόνος δεν είναι κανείς.
Η αγάπη είσαι εσύ,…
Μελέτησε μας λύγο, ίσος να βοηθηθείς σε κάποια πράγματα.
Όλοι πόνεσαν από την αγάπη.
Μα μέσα από αυτόν τον πόνο , οι ρίζες του δένδρου σου μεγαλώνουν, και οι καρποί σου γίνονται ποιο δυνατοί.
Λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω.
Τουλάχιστον εύχομαι να βρεις γρήγορα το άλλο σου μισώ που σου λίπη.
=


το λάθος είναι πως ζυτάς εκδήκιση.
πές μου τι είναι αγάπη?

anasa είπε...

έχω διαβάσει αρκετές από τις αναρτήσεις σας

δε ζητάω εκδίκηση
αφήνω αυτόν που με πόνεσε ελεύθερο
δε μπορείς να φυλακίσεις κάποιον στα θέλω τα δικά σου
απλώς περιμένω, αν αισθάνεται και έχει
αγάπη για μένα να καταλάβει το πόσο υπέφερα

ο θεός είναι η αγάπη όπως γράφεις
σωστά