THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

Angels Comments

Αγαπημένε μας Βασιλιά και Ευαγγελιστή του φωτός,
στον ουρανό της καρδιάς μας.
μέσα στα σπλάχνα μου, από την ημέρα που σε γνώρισα
νιώθω μια γλυκύτητα ανεξήγητη που με πλημμυρίζει χαρά.
νιώθω ότι ξαναγεννήθηκα!!!
οι άγγελοι της αγάπης φτερουγίζουν ζωντανοί μες την καρδιά μου...
Αγαπημένοι κάτοικοι του δάσους σας ευχαριστώ.
που μέσα από τις εξομολογήσεις της αγάπης ανακάλυψα
πως κι εγώ είμαι ένα περιστέρι της αγάπης.
κι αυτό γιατί έχω εσάς κοντά μου και με μαθαίνετε να πετάω.
κοράκι μπήκα στο δάσος αυτό.
μα μέσα στα φαναράκια του δάσους είδα τις νεράιδες
και τα ξωτικά που μου φωτίσανε και είδα τα δύο μου τα ολόλευκα φτερά...
και με την αγάπη του Βασιλιά του δάσους μας,

μου δώσατε μέλι στην ψυχή μου.


Απλά........
θέλω να σας πω ευχαριστώ.
διότι γνώρισα ένα, και αυτό το ένα είναι αληθινό.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Γιατί η αγάπη ποτέ δεν πεθαίνει...
και ζει μέσα στην Ελληνική καρδιά...
πάνω στα φαναράκια του δάσους,

ανάβει του Έλληνα η καρδιά..
χάρη στην φλόγα την ζωντανή που έχει μέσα στα σπλάχνα του


ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ

ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ.


Βασιλιά του δάσους, νεράιδες, ξωτικά,

και αδέλφια κάτοικοι του δάσους,


ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ!




==================
==========
===
apo kapnoyli:))

afieromeno, stis neraides moy, ta ksotikoylia moy, kai sta stixia ton dendron tis zois, tou magemenoy apo tin agapi sas...dasous.

***

apo ton vasilea ioanni, stin mitera mas panagia tou a8ona, vasilisa twn e8eriwn sines8imaton tis agapiw ''sas''.

ioannis o kan;enas.

tis ag;apis tou pantos sas.

3 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

Πρώτη Φάση της ζωής μου, πέθανε ο ήλιος μου , από 7 χρονών παιδί.
Δεύτερη φάση της ζωής μου.. τον ήλιο για βασιλεία του, μου έμαθαν πως είναι όταν αυτός πεθάνει.
Τρίτη φάση της ζωής μου, γύρισα την γη ανάποδα, και τώρα ο θάνατος, είναι η νέα αθάνατη αρχή.
Μα αρχή χωρείς γένεση δεν υπάρχει, και γέννηση χωρείς μητέρα, είναι αυτή της γης η νεκρή.
Το φώς για να γίνει ήλιος , θέλει την ύλη,
Το χώμα για να δόση ζωή θέλει βροχή.
Ο άνθρωπος για να καταλάβει το φώς της αλήθειας ποιο είναι , δεν είναι ο θεός ο έξω από αυτόν που θα του το μάθει , αλλά, είναι από φύση, στο εντός του το ημών, από μόνος του φως.
Ποιος αδέλφια μου γεννήθηκε γιατί θέλει να πεθάνει?
Ποιος άνθρωπος αδέλφια μου, γεννήθηκε , και θέλει αυτό που αγαπά , να του το πονέσουνε?
Ποιος είναι αυτός που αυτό που αγαπά, θέλει βιβλία για να του πουν πως πρέπει να αγαπάνε, όταν η φύση της ψυχής, από μόνη της ψάχνει το ταίρι της ,ώστε αιώνιας αγάπη να ζεί?
Αυτό είναι ορθοδοξία αδέλφια μου, αυτό είναι ο ναός του σώματος του αγίου, που είναι της ορθοδοξίας μας το κατοικειτίριο, να ζούνε ο άνδρας με την γυναίκα, τα διό κορμιά σε μια , του δικέφαλου αετού της βασιλείας μας την ψυχή, σε Αδάμ , και Εύα αναγεννημένη, από τον πνευματικό πατέρα της,
Τον άγιο γέροντά της, τον πατέρα της αγάπης αυτής, που αόρατα δια της ενεργής παρουσίας της αγάπης, βλέπει, περπατά ,και γεννιέται ο άνθρωπος και στο πνεύμα της νόησης του. φωτίζετε, ανασταίνετε από την άγνοια, και ζει.

bagie είπε...

η φωνή αγγέλων μίλησε και πλυμμήρησε αγάπη ..η αγάπη σου ταξιδεύει σε ολον τον πλανήτη γη.τα λόγια σου ελπίδα για την ζωή μας με συνοδηπόρο τα όνειρα μας και την αγάπη μας..
σε αγαπάμε πολύ..πολυυύυ..

Dioni είπε...

Η χαρά αυτή και η γλυκύτητα να σε γεμίζει πάντα! Την αγάπη μου.