THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

3 σχόλια:

artemis είπε...

Ήχος ταξιδευτής...
φώς ήλιου στην ελπίδα της αγάπης...
γεννημένης ψυχής.
Μια μοναδική ανάσα και πετάς
στα ζωντανά τα κύματα όλη η αλήθεια του νερού,που πάντα κυλά για την καρδιά.
Αληθηνά ζείς
βιώνεις και γνωρίζεις.
Χαμογελό στο γαλάζιο των ουρανών...
είναι ταξίδια της πορείας της ψυχής.

Ευχαριστώ που μου χάρισες τα δάκρυα των ματιών μου,
σου αφιερώνω την αγάπη που δώθηκε από τους γαλάζιους ουρανούς.

Ταξιδεύουμε.....

bagie είπε...

Αγωνιζόμαστε για το σήμερα,το αύριο.Ταξίδια ψυχής,ταξίδια στο μέλλον.
ταξίδια και λόγια ψυχής.
Γέροντα μου πόσα πράγματα και θαύματα με κάνεις να ανακαλύπτω καθημερινά?Να δοξάζουμε τον Θεό για οτι όμορφο μας εχει δώσει και να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή.
Το γαλάζιο των ουρανών να έχουμε στην ψυχή μας.
Την καλημέρα μου και την αγάπη μου))))

Dioni είπε...

Αυτό που εστί άξιο είναι να βρίσκεις το δρόμο σου στη δύσβατη ζωή, να τρέχεις σαν τα σύννεφα, να νιώθεις τη σιωπή σου και να 'ναι γαλήνια η ψυχή σου.