THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009



Ένα τραγούδι μέσα στόν άδη,
μία φλογέρα χωρίς έναν σκοπό,
αυτό είναι κι η ψυχή μου,
χωρίς εσένα για φυλαχτό,
εσύ μια Παναγιά του κάμπου,
εγώ ο αετός στα στήθη μου το αίμα που κυλά...
για να ταΐσει τα παιδιά του,
θέλω σ' αυτή τη γη νερό νά πιω.... μα άδεια η πηγή μου,
θέλω σε ουρανό να μπω... μα δεν υπάρχει δρόμος,
θέλω στο σύμπαν να χωρώ...
μαμέτρα και σταθμά μου 'δώσαν,
θέλω στο σύμπαν να σβήσω να χαθώ...
να σβήσω στην καρδιά του...
.
Μέσα στου ήλιου σου το φως

4 σχόλια:

bagie είπε...

Η παναγιά σου για φυλαχτό,πικρό το ποτήρι της ζωής σου.Η Παναγία πόνεσε για το παιδι τις ,αλλο τόσο πονάει και η δική σου η ψυχή.
Γέροντα μου ευλογημένο το ονομά σου,πόσα ωφείλω σε εσένα εγώ & η οικογένεια μου.Τοσα καλά μας εχεις δωσει και οχι μονο σε εμας αλλα και σε τοσες αλλες οικογενειες,μακρυα απο φοβιες και ανταλλαγμα γιαυτο που μας εχεις κανει,με αληθηνη αγαπη,και επιτελους μια αληθηνη οικογενεια.
Χριστε μου ,ιδου ο Υιος σου..
Γεροντα μου Ο θεος να σε εχει καλα..για ολα τα καλα που μας εχεις κανει.
Δοξα τον Θεο & παντα ενεκεν..ο καιρος γαρ εγγυης..

dimitra είπε...

τα λόγια σου ράγισαν την καρδιά μου, άγγιξαν την ψυχή μου και εκείνη λύγισε, δείχνεις πόσο πολύ πονάς όμως ο πόνος αυτός αγγίζει και εμάς τόσο βαθιά που ταξιδεύουμε μαζί σου, στα βουνά, στις πεδιάδες και στις θάλασσες, γεμίζοντας με ήχους απαλούς απο την φύση......
Αγάπη ευλογημένη μην πονάς, αγάπη έχεις έστω κι αν πιστεύεις πως την χάνεις στιγμές στιγμές, εκεί είναι, εκεί ήταν και εκεί θα είναι.... αιώνια να σε αγκαλιάζει όπου κι αν πας.....
σε ευχαριστώ!!!!
σε ευγνομονώ!!!
και σε πιστεύω!!!!!!
αίωνια πιστή νεραίδα στο πλευρό σου θα σε υπηρετώ!!!!

Ανώνυμος είπε...

απλα υπεροχο Ιωαννη ,μεσα στη σιωπη ακουω αυτα που λες...

amazona fotini είπε...

η ευαίσθητη καρδιά σου δεν αντέχει άλλο πόνο...αρκέτα έχεις περάσει,αρκετά έχεις υποστεί από αυτούς που αγάπησες και στήριξες..

μη δακρύζεις..μη πονάς
η μάνα μας σε αγαπάει πραγματικά
εκείνη σου ανοιγεί το δρόμο για να πορευτείς και σε καμαρώνει από ψηλά..

μη σταματάς να τραγουδάς...