THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

μπαξεβάνης

Fairies Comments



Μέχρι σήμερα νόμιζα ότι η ταπείνωση θα με βοηθήσει ν' ανοίξω τον πυρήνα μου. Σήμερα κατάλαβα ότι η ταπείνωση έχει τόση δύναμη που μπορεί να ανοίξει και άλλους πυρήνες, πόσο μάλλον αν ανήκουν σε ανθρώπους που αγαπάς. Θέλει κότσια "ν' ανοιχτείς". Θέλει κότσια να ομολογήσεις και να εξομολογηθείς. Είναι ανδρεία και μεγαλοσύνη μαζί να είσαι λευκό χαρτί. Η αγάπη του θεού είναι τόσο μεγάλη που συγχωρεί ακόμη και αυτούς που θέλουν αλλά δεν μπορούν. Ευχαριστώ. Όχι μόνο γιατί μου δείχνεις τον δρόμο. Ούτε μόνο γιατί με την αγάπη μου δείχνεις πώς αγαπούν. Σ' ευχαριστώ γιατί μου δείχνεις πώς να σπέρνω και να καλλιεργώ το χωράφι μου, αυτό που εσύ μου καθάρισες απ' τα ζιζάνια και τα αγκάθια, ώστε να το καρπωθώ εγώ και οι γύρω μου και να το αφήσω κληρονομιά σε αυτούς που θα έρθουν. Σ' αγαπώ όχι γιατί είσαι αγάπη μα γιατί είσαι λόγος. Κι ο λόγος είναι πύρινος. Η φωτιά ανάβει από μικρούς σπινθήρες. Η καύτρα ενός τσιγάρου μπορεί να κάψει ένα ολόκληρο δάσος αλλά και μια μικρή φλόγα φτάνει για να ζεστάνει τις καρδιές.


====================
=========
====
o vasilias tou dasous, eipe:


Thanks Comments

3 σχόλια:

bagie είπε...

Θελει κοτσια να ανοιχτεις και να ανοιξεις τον πυρηνα της αγαπης και της καρδιας σου για να ομολογησεις και να πεις τα οσα θες.Ημουν κλεισμενη στον πυρηνα μου,φοβομουν να μιλησω για τι καθετι..τωρα πια ομως μπορω να μιλησω και αυτο το ωφειλω στον γεροντα μου.
Το μονο που ηξεραν ηταν να με αποπαιρνουν,να μιλουν αποτομα και να φοβαμαι,μονο να φοβαμαι,τελικα καταλαβα και οχι μονο εγω,οτι ολα αυτα ειχε να κανει μονο με ισκιους.Τοση αγαπη και δυστηχως δεν το ειχα αντιληφθει.Ευχαριστω γεροντα μου για ολα..ημουν τυφλη και μαζι σου ειδα το φως της αγαπης και τα ματια της ψυχης

artemis είπε...

Neda...
πατρικη αγαπη του ουρανου σου...
εισαι αγγελος στην ερημο της ψυχης σου.
Γεννας,γιατι γεννηθηκες
ζεις για να καρποφορεις τα ονειρα του μελλοντος σου,στην αιωνιοτητα του σημερα!
Καλπαζεις στα συνεφφα του ουρανου,σου και απλα αγγιζεις το αρωμα των ροδων σου...

ενα χαμογελο στην μητροτητα της αγκαλιας σου,και ενα σκηρτημα στον πυρηνα της μητρας σου,σε ταξιδευουν στην πληροτητα του ειναι σου
μεσα στην καρδια του αιωνιου βασιλια σου!

Στην αγαπη,
τοσο απλα το συμπαν συνομοτη,και το βελος φτανει στον πυρηνα της αγαπης!

amazona fotini είπε...

«Μητέρα της πηγής είναι η άβυσσος των υδάτων· πηγή δε της διακρίσεως η ταπείνωσις».

«Η ταπεινοφροσύνη έβαλε τον τελώνη πάνω από τον Φαρισαίο. «Ο Θεός ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλω» μόνο με την ταπείνωση θα βρεις σωτηρία».Η υπερηφάνεια νίκησε και τις ασώματες δυνάμεις και τις έκανε διαβολικές. Η ταπεινοφροσύνη και η αναγνώριση των αμαρτημάτων έβαλε στον παράδεισο τον ληστή πιο μπροστά από τους Αποστόλους…

Όλα όσα βλέπονται τα φωτίζει ο ήλιος και όλα όσα γίνονται με λογική τα ενισχύει η ταπείνωση. Όταν απουσιάζει το φως, όλα είναι σκοτεινά και όταν απουσιάζει η ταπείνωση όλα τα κατορθώματά μας είναι άχρηστα».


την αγάπη μου γλυκιά μας neda…