THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Η ΑΓΑΠΗ ΜΙΑΣ ΝΕΡΑΙΔΑΣ

Angels Comments




Ταξιδιώτης στον χρόνο πέρασα από τα μέρη σου νεράιδα της αγάπης αναζητώντας αυτά που έχω χάσει αυτά που κανείς δεν μου πρόσφερε ποτέ


Τα ξωτικά του δάσους με οδήγησαν εδώ στα μέρη σου ζητώντας αντάλλαγμα ,θέλουν λέει λίγο από το χώμα του μαύρου ρόδου που είναι ποτισμένο από τα δάκρυα του παρελθόντος


Δεν ξέρω τον λόγο νεράιδα αλήθεια σου λέω δεν ξέρω γιατί με άφησαν να έρθω εδώ ίσως επειδή έπαψα να αγαπώ, ίσως επειδή δεν υπάρχω πλέον


Ο καιρός πέρασε και είμαι ακόμα εδώ "είναι ωραία να αγαπάς"


μου είπες"ακόμα πιο ωραία να σ' αγαπάνε" είπα


Μη ξυπνήσεις ποτέ νεράιδα της αγάπης

2 σχόλια:

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

αγάπη του δάσους μας,
φανάρι της αλήθειας Ευαγγελία μας.


περαστικέ διαβάτη της αιώνιας ζωής.
άστρο της αυγής του ήλιου σου,
που κάποτε έλεγες...
''εμένα δεν με αγαπά κανείς.''

δεν ξέρεις γιατί βρέθηκες στο δάσος της αλήθειας?
αγάπη μου βασίλισσα μητέρα.

η αγάπη σε έφερε, γιατί σε αγάπησε πριν εσύ καταλάβεις το εσύ σου, .
το δέν ξέρω σου είναι αυτό που σου άνοιξε τα μάτια της ψυχής,
το ξέρω κάποιων άλλων τυφλών.
σε κράταγε τυφλή επί της γής.


'' κάποτε έψαξα να βρω να αγαπήσει εμένα...
και το καί μου που έψαχνα ούτε η μάννα μου στην γη δεν μου το έδωσε, ούτε και ο πατέρας μου.
αυτό που μου το έδωσε ...
είναι ο πατέρας μας θεός.
και άν εγώ είμαι ο βασιλιάς σου αγάπη μου,
είναι γιατί η αγάπη του πόνου σου,
είναι ο θρόνος μου.
γυναίκα !
μην ξυπνήσεις ποτέ !
και ζήσε μέσα στην αγκαλιά του θρόνου σου,
γιατί άξια αγάπησες αγάπη μου,
μα την αγάπη στην γη...
κοίτα που την έχουν, μαζί με εσένα επάνω στον σταυρό.
και ο λόγος που μας αγάπησες στο δάσος μας, είναι ο ίδιος ο λόγος που αγάπησε ο πατέρας και εμένα...
γιατί δεν βρήκα πόδια να προσκυνήσω στην γή την αγάπη. και πέταξα τον κουβά της αγάπης μου στα πόδια του πατέρα θεού... μα κάτι έδενε την αγάπη μου, με τον κουβά μου.
ήταν μια τρίχα , η ρίζα του πόνου μου,
αυτήν την τρίχα είδε ο θεός,
και από τότε η ψυχή μου βρήκε την πατρίδα.
μαύρο ρόδο του δακρύου σου.
στεφάνι του γάμου σου με το αόρατο μαγεμένο ''σου'' δάσος..
αυτός ο λόγος που οι άγγελοι μου του πατέρα σου θεού σε έστεψαν νύφη του γιού του.
που μέσα στην καρδιά του ο μπαμπάς σου ο ίδιος ο θεός. Αφροδίτη έπλασε, στην καρδιά κάποιου Οδυσσέα. που σε ψάχνει αγάπη μου,
μέχρι που θα γίνει άξιος, και να σε κάνη ελληνίδα μητέρα.

artemis είπε...

Η βασιλικη ψυχη του ανθρωπου,
γεννιεται στη γη...
την ιδια στιγμη,δημιουργητε στο συμπαν το ημιση του κορμιου του εγω σου
εκει πλεκουν αγγελοι τις καρδιες και αιωνιο στεφανι φοραν στο στεμμα της μιας,ψυχης ζωης

το περιστερι του τριαδικου πνευματος της Αγαπης!

Ολοι εχουν το λογο της αγαπης,σφραγιδα στην ριζα της ζωης!